Hei, kuinka voimme auttaa sinua?

Asiakaspalvelu on avoinna arkipäivisin puhelimitse klo 9 – 17 ja sähköpostitse tavoitat klo 9 – 18. Sivun lopussa on yhteydenottolomake, jolla voit ottaa helposti yhteyttä asiakaspalveluun.

Alta löydät vastauksia useimmin kysyttyihin kysymyksiin. 

Oma tili

Rekisteröitymällä asiakkaaksi saat salalsanalla suojatun oman tilin, jossa voit seurata tilauksiisi liittyviä tietoja kuten, tilauksesi etenemistä, peruutuksia, palautuksia, omia listojasi ja kerrytät itsellesi rahan arvoisia bobbi bointseja, joita voit käyttää kassalla maksaessasi ostoksia.

Omat listani

Voit tallentaa tuotteita toivelistaasi myöhempiä tilauksia varten. Omia listoja voit selata omilla asiakassivuillasi. Jos et ole rekisteröitynyt asiakas tallentamasi tuotteet säilyvät toivelistassa mikäli olet hyväksynyt evästeet.

Tilauksen tiedot

Voit tilauksesi yhteydessä rekisteröityä asiakkaaksi, jolloin saat helposti tietoa tilauksistasi asiakastilisi omilta sivuilta. Omilla sivuilta löydät tietoa tilauksista, peruutuksista ja palautuksista.

Missä tilaukseni on?

Varasto tuotteet lähetetään viimeistään seuraavana arkipäivänä tilauksestasi. Varastosta loppuneet tuotteet toimitetaan noin 7 - 14 arkipäivän sisällä. Tilauksen toimitus kestää yleensä 1 - 5 arkipäivää, riippuen valitsemastasi toimitustavasta. Toimitusaika lasketaan siitä kun olet saanut sähköpostiisi ilmoituksen tilauksesi lähettämisestä. Saat sähköpostiisi myös seurantanumeron, jolla voit seurata pakettisi kulkua.

Onko tilaukseni lähetetty?

Saat ilmoituksen sähköpostiisi kun tilauksesi on matkalla.

Voinko tehdä muutoksia tilaukseeni?

Voit poistaa tilauksestasi tuotteita, mikäli tilauksesi tila on käsittelyssä. Tilauksesi tilan näet omilta sivuiltasi. Jos et ole rekisteröitynyt asiakkaaksi voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluun muutosten tekemiseksi.

Yhteydenottolomake

Ota yhteyttä asiakaspalveluun alla olevalla lomakkeella. Saat vastauksen sähköpostiisi kahden arkipäivän sisällä.