Moikka, kuinka voimme auttaa sinua?

Asiakaspalvelumme palvelee sinua sähköpostitse. Pyrimme vastaamaan viestiisi 1-3 arkipäivässä. Sivun lopussa on yhteydenottolomake, jolla voit ottaa helposti yhteyttä asiakaspalveluun.

Alta löydät vastauksia useimmin kysyttyihin kysymyksiin. 

Mitä tilauksen toimitus maksaa?

Tilauksen toimituskulut riippuvat valitsemastasi toimitustavasta. Toimitusmaksu vaihtelee 5,90€ – 15,90€ välillä, mikäli tilauksesi summa on yli 89,00 € on toimitus ilmainen. Alla toimituskulut eriteltyinä:

-DB Schenker 5,90 €
-Matkahuolto lähellä paketti 7,90 €
-Posti 7,90 €
-Posti pikapaketti 11,90 €
-Kotiinkuljetus 15,90 €

Toimitustavat

Voit valita itsellesi sopivimman toimitustavan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupasta tilatut tuotteet voidaan toimittaa Postin, Matkahuollon tai DB Schenkerin kautta sinua lähimpään toimipisteeseen. Toimitamme tuotteita tällä hetkellä Euroopan sisällä. Muihin Euroopan maihin toimittaessa toimituskulu 15 €.

Viallisen tuotteen palauttaminen

Viallisen tuotteen voi palauttaa myös palautusajan jälkeen. Nämä palautukset käsitellään tapauskohtaisesti, ota yhteyttä asiakaspalveluun (asiakaspalvelu@bobbi.fi).

Olen jo ehtinyt käyttää tuotetta jonka palautan, voinko palauttaa?

Palautettavan tuotteen tulee lähtökohtaisesti olla käyttämätön ja myynti kuntoinen. Mikäli tuotetta on jo ehditty käyttää, niin vähennämme palautettavan tuotteen ostohinnasta sen arvon alenemisesta. Palautus on tehtävä viimeistään 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamaisesta. Palautusoikeus ei koske ruokia tai mittatilauksena teetettyjä tuotteita, ruokia tai hygieniatuotteita.

Onko palautettavat tuotteet pakko palauttaa alkuperäisessä pakkauksessa?

Ei ole. Bobbi.fi ei vastaa palautukseen tarvittavien pakkausmateriaalien kustannuksesta, ja siksi suosittelemme palauttamaan tuotteet alkuperäisessä pakkauksessa.

Miten palautan tilaukseni?

Jos haluat palauttaa osan tai koko tilauksesi ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse (asiakaspalvelu@bobbi.fi) niin ohjeistamme sinulle kuinka voit palauttaa tuotteen. Kaikki palautusilmoitukset tulee tehdä sähköpostitse.

Suosittelemme pakkaamaan palautettavat tuotteet samaan pakkaukseen, mikäli palautettava tuote on särkyvä suosittelemme kiinnittämään erityistä huomiota tuotteen pakkaamiseen, jotta se säilyy ehjänä kuljetuksen ajan.

Voit tehdä ilmoituksen palautuksestasi omilla sivuillasi, jos haluat seurata palautukesi kulkua. Palautuksesi käsitellään kun palautus on vastaanotettu varastollemme. Maksu palautuu samaa maksutapaa käyttäen palautuksen käsittelyn jälkeen. Maksun palautuminen kestää noin 2-7 arkipäivää.

Kuinka peruutan tilaukseni?

Voit peruuttaa tilauksesi omalta tililtäsi, jos tilauksen tila on vielä käsittelyssä. Valitse omalta tililtäsi tilaukset ja peruuta osa tilauksesta tai tilaus kokonaan.

Oma tili

Rekisteröitymällä asiakkaaksi saat salalsanalla suojatun oman tilin, jossa voit seurata tilauksiisi liittyviä tietoja kuten, tilauksesi etenemistä, peruutuksia, palautuksia, omia listojasi ja kerrytät itsellesi rahan arvoisia bobbi bointseja, joita voit käyttää kassalla maksaessasi ostoksia.

Omat listani

Voit tallentaa tuotteita toivelistaasi myöhempiä tilauksia varten. Omia listoja voit selata omilla asiakassivuillasi. Jos et ole rekisteröitynyt asiakas tallentamasi tuotteet säilyvät toivelistassa mikäli olet hyväksynyt evästeet.

Tilauksen tiedot

Voit tilauksesi yhteydessä rekisteröityä asiakkaaksi, jolloin saat helposti tietoa tilauksistasi asiakastilisi omilta sivuilta. Omilla sivuilta löydät tietoa tilauksista, peruutuksista ja palautuksista.

Yhteydenottolomake

Ota yhteyttä asiakaspalveluun alla olevalla lomakkeella. Saat vastauksen sähköpostiisi kahden arkipäivän sisällä.

    OHJEET & EHDOT

    Tältä sivulta löydät ehdot ja vastaukset yleisimpiin kysymyksiin.

    Voit myös ottaa yhteyttä asiakaspalveluun

    asiakaspalvelu@bobbi.fi