Tuotteen palautus

Alla on ohjeita tilauksen palauttamiseksi. Palautathan tuotteen oikealla kuljetusyhtiöllä riippuen siitä mikä kuljetusyhtiö on pakettisi toimittanut. Jos et muista mikä kuljetusyhtiö on toimittanut tilauksesi voit tarkistaa sen esimerkiksi paketin lähetystarrasta. Jos tilauksesi toimitti Posti tai Matkahuolto, niin palautathan tuotteet Postilla. Jos tilauksesi toimitti DB Schenker, niin palautathan tuotteet DB Schenkerillä. Tarkemmat ohjeet alla.

Jotta voimme yhdistää varastolla palauttamasi tuotteet sinun tilauksellesi tulee palautuksen sisälle tulostaa palautuslomake, jossa ilmoitat mitkä tuotteet olet palauttamassa, tilausnumerosi ja nimesi. Palautuslomakkeen voit tulostaa tästä.

Suosittelemme pakkaamaan tuotteet huolellisesti samaan pakkaukseen jossa vastaanotit tuotteet jotta tuotteet eivät vahingoitu kuljetuksessa. Huomioithan, että Bobbi ei vastaa kuljetuksessa rikkoutuneista tuotteista. Tuote tulee palauttaa käyttämättömänä, jos tuotetta on selkeästi käytetty tai tuote on rikkoutunut kuljetuksessa huonon pakkaamisen vuoksi voi Bobbi vähentää hyvityksestä arvonaleneman. Jos tuote on irroitettu myyntipakkauksestaan ei tämä haittaa, mutta myyntipakkaus on myös palautettava ehjänä takaisin.

Posti/Matkahuolto

Palauta paketti Postin toimipisteeseen. Voit palauttaa tuotteen usein samaan paikkaan josta noudit pakettisi. Kun palautat paketin kirjoita paketin päälle ASIAKASPALAUTUS ja palautustunnus 659922. Sinun ei tarvitse repiä tai peittää lähetystarraa joka on paketin päällä. 

 

DB Schenker

Palauta paketti sellaisenaan samaan paikkaan josta sen vastaanotit. Paketti palautuu samalla lähetystarralla jolla se on löytänyt sinulle perille, ja joka on kiinnitetty paketin päälle. Paketin päälle ei pidä kirjoittaa mitään.